Gratisbio.se

tidsfördriv

Lista lånad av Sarase.blogg.se.


Du heter: Ida
Smeknamn:  Idis,ida-glida mm.. 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Bla. gravity -sara bareilles

Beroende av: Killen hihi.

Vad tror folk om dig? Vet inte riktigt,men många som inte känner mej tror jag är en bitch.

Stämmer det? Neeej inte ett dugg :D

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon

Hur imponerar man på dig? Genom att våga stå på sig och inte vara och göra som alla andra.
Brukar du skratta för dig själv? Hehe jaa!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ok,chilla :D

Var bor du? Stockholm

Trivs du där? Ja absolut!

Hur svarar du i mobilen? "Aaa de är Ida"

Vem ringde du senast? Pedram

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Godnatt och att han ringer imorgon :D
Antal timmar sömn inatt: 5 timmar

Sov du ensam: Nej, men hunden

Brukar du komma i tid: Heehe, ja försöker ialf men om de är något ja verkligen måste vara i tid för, då e jag där. 
Hur känner du dig nu: Trött och stressad.

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Ont, har sår på ena foten som inte vill gå bort!

Vad saknar du: Min pojkvän.

Hade du en bra kväll igår: Njaaa den va rätt så tråkig....

Favorit dryck på morgonen: Vatten.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Alldeles för sent. igår blev de halv 4.

Är du blyg? Nja de beror på miljön.
Sysslar du med någon idrott: Inget speciell men jag gymmar och löper och cyklar och sånt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Hum..man kan nog inte blir "kär" på en gång om man inte ens känner personen men man kan bli intresserad på ett kärleksfullt sätt hehe.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa ståendes haha!

Är du nöjd med ditt liv: Nja till 50%, ja e nöjd med killen min ialf :)

Är du bortskämd: Njaa inte derekt. 
Vad gör du i morgon: Ingen aning faktiskt, men nått blire väll.

Vad är det värsta du vet? Otrohet,falska personer,svek och anorexia.

Har du bra vänner och äkta vänskap? De har vart upp o ner men ja jag har ialf några "äkta" vänner.

Vad är det finaste du fått? Oj, de va svårt! vet inte,har fått så mkt fint.
En speciell dag du minns: När ja blev tlsm med min pojkvän ;D

Du samlar på: Smycken!!!!!!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Antingen älsklingen eller så håller ja de för mej själv, vilket är dåligt!
När grät du senast: Lördags.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en Subaru till killen ;) och sen göra nått skojj.

Vill du gifta dig: Ja.
Vill du ha barn: Jaaa självklart!

Är du musikalisk? Jaaa, älskar musik och sång.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola.

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, flera gr.

Biter du på naglarna: Nepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0