Gratisbio.se

elwood and jake

Sorry för kass och tråkig uppdatering.Dom senaste dagarna har inte vart så bra,så bloggen har fått vänta lite.
Idag har jag inte gjort något alls typ.Har haft ont i magen och vart på depp-mode...!
Och allt blir INTE bättre av att jag har det där jävla projektarbetet att skriva,men jag har i alla fall skrivit rätt så mycket.Men jag kommer inte att redovisa arbetet för olika klasser som man egentligen ska göra.Hatar att prata inför klassen,hatar,har alltid hatat,och kommer alltid att hata det.Aja.. ;D 
Just nu sitter jag och tittar på filmen Blues Brothers,som är en min farsars favorit filmer.Den är rolig ^^)
Är fan inte alls trött så jag får se när jag går och lägger mig.
XoXo♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0