Gratisbio.se

I was like yeh,And he was like hum!

Sorry för kass uppdatering.
Idag har jag vart i Centrum och shoppat..som alltid!Hej,shoppoholic lixsom ^^
Träffade Nic i Centrum,och stog och pratade med honom ett bra tag.
Köppte 2 par lack leggings och hämtade ut en paket.Provade även mina nya skor idag,shiiiet vad jag blir lång!!
Blir säkert över 1,80 i dom.But i love my Tiamo shoes,så snygga!Priset var saftiga 699 spänn,men det var skönheterna värda.

Idag ska jag på FNM med Pedram♥,Emil(+hans bagage haha),Calle,David,Maja,Rikard,Funkiie,Andy,Jonte plus TUSEN ANDRA! Börjar klockan 20:00 vid Ikea Barkaby.Be there,or be dead!

MINA SNYGGINGAR FRÅN TIAMO!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0