Gratisbio.se

MUMMA

Har precis käkat,har sjukt ont i magen nu!Fast jag har haft det dom senaste dagarna..är typ förstoppad haha ^^
Inte kul egentligen,men roligt ord att skriva.
Idag är det Valborg :) Som jag skrev tidigare,så ska jag till Ängsan.Vet inte riktigt vilka som kommer att vara där,men jag hoppas det blir kul!Så länge det inte är fullt med en massa fjortisar så är jag nöjd ;)
Nu ska jag ligga i soffan och smälta maten,sen ska jag ta alla tabletter jag måste börja ta på en dag!


MUMMS...!


Kommentarer
Postat av: Pretty Random Jewellery

Kika gärna in mina smycken som bland annat Maria Montazami och hennes döttrar bär. Även Malin Åkermans lillasyster och fler kändisar :-)

2011-05-01 @ 10:40:03
URL: http://prettyrandoms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0