Gratisbio.se

this is it

Nu har jag ÄNTLIGEN pratat med min mamma och berättat hur det ligger till med mig,har inte pratat något om nån annan eller nått annan än mig.!Hon stöttar mig till 100%
Känns som en stor jäkla sten har fallit från mina axlar.Har sagt allt om hur jag känner med mig själv.Jag känner mig inte bekväm i mig själv,och jag vill gå ner i vikt,inte mycket utan bara så att jag kan vara bekväm med min kropp och i min kropp.Jag vill kunna ha de kläderna som jag vill,umgås med vänner,och allt annat sånt.

Jag ska börja äta frukost,lunch,middag i form av nyttig mat!Inte svält utan nyttig mat.Och jag ska börja träna igen för att känna mig bekväm i kroppen och få tillbaka mitt självförtroende.Träna normalt och för att det är kul.För några år sedan älskade jag att vara ute ibland andra och var med vänner,och i den vikten/kroppen kände jag mig bekväm!Jag vill inte svälta mig till det,utan det ska vara nyttig mat i normala portioner.Sedan när jag uppnått det målet ska jag göra min operation,oavsett vad någon tycker om det.Jag har skutit upp den pga att man ska nå den vikten man vill innan.

Imorgon ska jag även ringa unga vuxna igen och beställa en tid.
Sen har jag pratat med min älskade vän som jag saknat,vi ska träffas nästa torsdag! Laura :)
Allt dehär gör jag för mig själv!Jag är inte falsk,gör inte detta som en engångs grej för att fixa till allt!Detta är permanent.Detta är inget jag ska bevisa för någon mer än för mig själv!

Jag saknar dej,vill vara med dig,Litar på dig och älskar dig av hela mitt hjärta och vill inte förlora dig!Det kan INGET ändra på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0