Gratisbio.se

sleeping awake

Tjoho!

Uppdaterar inte så mycket som jag borde,men jag har nada lust.
Kom precis hem efter en lång promenad med Elsa.Jag stannade och åt mat på vägen med.
Stannade vid en liten Thai-Suchi(Om det stavas så??!!) resturang och åt suchi.Maten smakade skit gott,och jag åt upp allt.Jag är fucking awesome!!
Och och ooooch,en annan sak :D Mitt hår har blivit skit långt,and i löve it!Jag ville färga håret blond,men jag har sett att mina ögon framhävs jätte mycket i den färgen jag har nu,så jag vill ha kvar den här färgen.
Imorgon ska jag köpa nya skor och kolla lite kläder med :) Ska även hämta ut ett paket från Eleven.se.
Btw,jag ska nog pierca naveln under påsklovet!Japp,jag gör det!Lite skrämmande..men vafan nu eller aldrig rigth?!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0