Gratisbio.se

And when the night is cloudy,There is still a light that shines on me,Shine on until tomorrow, let it be.

Oppssiie,ser att det var typ 4 dagar sen jag bloggade.....!Och ändå vet jag inte riktigt vad jag ska skriva,har lite av en bloggtorka känner jag. -.- I helgen har jag inte gjort så mycket,den blev helt okej men kunde vart mycket bättre.
Vi var på bio i lördags och såg Rise Of The Planet Of The Apes,den var bra!Vi såg den i Heron City.Är så jäkla tråkigt att se på bio här nere i Täby Centrum då biograferna är så små.
Just nu så ska jag äta middag.Blir lax och grönsaker.Fan vad lax är gott alltså.Anyways,sen ska jag antagligen gå en prommis med mamma.Den här veckan blir det ganska mycket träning. :) För nu har jag följt mitt matschema i flera veckor så nu kan jag öka träningen eftersom jag bevisat att jag kan hålla det.
Bloggar lite mera sen! ;)

Haha en usel bild på min lax,men ändå! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0