Gratisbio.se

<3

Från "<3"

"Varför ska alltid dåliga saker hända dom bästa personerna?!Du som var så full av liv,så glad.Det är så oretvist att du har den här jäkla sjukdomen.Du är en otroligt fin person,på alla plan och du inspirerar andra.Jag kan inte komma på ett ögonblick som jag inte haft kul med dej,och tro mej,jag är INTE den enda som känner så.Men när du började bli sjuk försvann du i din sjukdom,du log inte lika ofta och när du log såg man endå att då led.Och jag komihåg när jag träffade dej utan för centrum och du var så smal,blek och såg ut att svimma när som helst.Jag kramade dej så hårt och när jag kom hem grät jag hela natten.Jag hoppas du blir frisk snart så du kan börja leva ditt liv.För just nu lever du inte ett liv.Du måste inse att du förtjänar att må bra.Du vet inte hur många personer som saknar dej.Saknar dina knasiga skämt ^^ Sluta aldrig kämpa vackra du.Vi vill ha dej tillbaka :("


SVAR:
Oj,tack för så många snälla komentarer samtidigt.Har svårt att ta till mej så många snälla komentarer men det värmer ändå.Sjukdomen har verkligen förstört mej och mitt liv.Känns som att jag lever i ett fängelse och jag vet verkligen inte hur jag ska bryta dehär.Jag hatar mitt liv som de är just nu och de påverkar allt runt om kring mej.Jag är samma person under anorexian och jag försöker hitta tillbaka till den riktiga Ida.Jag saknar dej med och allt kul vi gorde :) Du är världens snällaste och en aning galen hehe. Jag har verkligen inte glömt dej,eller nån annan och de vet du.Trodde däremot att typ alla glömt mej,men nu vet jag att de inte stämmer.Jag kämpar på och kommer aldrig sluta. ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0