Gratisbio.se

a toast to bad taste

Tjenis penis ;)

Jäklar vad jag är dålig på att uppdatera! -.- Snacka om usel bloggare.Näh,nu får det bli ändring på det! :D
Jag sitter och kollar tv,lyssnar på musik,kollar POF,Msn-ar,bloggar.Haha,vadå att jag kan göra många saker samtidigt.Men det är ju inte så konstigt,IM A WOMEN och jag har skillz that killz.
Idag har jag i alla fall inte gjort så mycket.Sprungit,städat och chillat.Skulle vart med älsklingen på kvällen men så blev det inte,så jag vart lite besviken. :( Men vi ska vara imorgon istället,så jag hoppas det blir så!!!. :)
Ska även till Centrum med pappa imorgon på morgonen och fixa lite saker.Sen ska jag laga middag till mamma också,som jag har lovat!Ska laga ungsbakad lax med sallad.Kommer bli gött!
Btw,ska kolla efter hårfärg imorgon.Ska färga håret rött.Har velat fram och tillbaka om jag verkligen ska det,men vafan varför inte lixsom?!




Kommentarer
Postat av: linda

Hej!

2 stycken små frågor till dig.

1.Hur länge har du och din pojkvän varit tlsm?

2.Vad är ditt favorit djur?:D

2011-08-09 @ 17:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0