Gratisbio.se

bröst,tuttar,boobs or what ever you will call it?!

Det är många som har frågar vad det är för operation jag ska göra.Jag har inte haft någon vilja att berätta det men nu tänker jag göra det i alla fall,eftersom det är nästan 40 personen som har skrivit till mig och frågat.
Jag ska göra en bröstoperation.Jag har inte berättat det tidigare eftersom jag inte vill bli dömd eller klassad som en "bimbo" vilket många blir. Jag har haft anorexia i över 6 år,vilket lett till att mina bröst inte är som de var tidigare.Jag gick ner i vikt till 32 kilo till mina 170 cm på längden.,då försvann brösten helt.Efter det har dom inte vart fina alls.Jag har pratat med många som gjort bröstoperationen via forum och sådant,och flera gör av samma anledning som jag.De har haft ätstörningar och deras bröst återhämtade sig inte kan man säga.
Många tjejer som gör bröstoperationer blir klassade som "bimbos",osv..vilket jag tycker är fel.Brösten är en stor del av att vara en kvinna,och det får en att känna sig kvinnlig.Så trivs man inte med sina bröst,så ska man absolut kunna fixa dem om man vill utan att dömas. Alla har sina egna åsikter om storlek på bröst,osv.Och jag tycker inte att varken större eller mindre är snyggare utan jag vill ha de som jag trivs med i just min kropp.
Så döm mig eller ej,men det är den operationen jag ska göra i alla fall på Proforma.
Vill ni veta mer om detta,så fråga mig så svarar jag här eller på eran mail. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0