Gratisbio.se

harry potter you wanker!

Blev inte så mkt uppdatering ikväll,för att jag och Pedram var på bio i Heron City och såg den sista Harry Potter filmen,3D dessutom! ^^) Den var bra tycker jag,både spännande och rolig.Killarna brevid oss var också skit roliga,dom satt och sa en massa små komentarer hela tiden som gjorde att jag fick bita i mitt finger för att inte få en skrattatack,haha!De satt bland annat och sa "Harry Potter you wanker" hela tiden med en rolig röst. Så där satt vi i ca 2,5 timmar..fick faktiskt lite ont i arslet efter.Sen så åkte vi hem till mig och myste lite och sen drog Peddo hem.
Körde på lockat hår idag,tänkte slänga upp en bild på det,i brist på annat! ;)



Kommentarer
Postat av: gniztra

Fin blogg;-)

Tror du skulle gilla sakerna i min internetshop;-)

WWW.GNIZTRA.COM ;-)

2011-07-16 @ 17:10:01
URL: http://www.gniztra.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0