Gratisbio.se

im the nr.1 klantskalle...

Hej hopp gummi snopp!


Sitter här i soffan med en skit stor fläkt på högsta nivå.Det är jätte kvav luft ute,får nästan lite svårt att andas.
Aja.!Idag har jag vart med pappa i centrum och kollat runt lite.Jag köppte 3 par örhängen. :)
Sen var jag även med Linnea och handlade.Jag måste nog vara den klumpigaste personen i hela fucking världen...!När vi var i kassan så snubblade jag över alla dom där svarta korgarna med hjul,så alla ramlade -.-
Oppsi lixsom,och alla tittade på mig så att jag skämdes som fan.Men men,så kan det gå. ;)
Snart ska jag och älsklingen till Kista för att jag ska köpa hårfärg.Nu ska mitt hår bli rött FFS!Inte en jätta jätte röd färg utan mer en röd-brun.Kommer säkert bli bra. :)
Uppdaterar senare.
Puss på er.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0