Gratisbio.se

its friday,friday..gonna get down on friiiddaay

Godmorgon ;)


Fick världens spyeffekt nyss.Min hund fes haha,och det stank något så enormt.Dock spydde jag inte men nära var det.Fy fan alltså..den stanken kommer jag inte glömma! xD
Jag har vart uppe sen tidigt imorse,har tränat lite,duschat och vart ute med Elsa på en promenad.
Nu ska jag bara sitta och chilla lite framför datan och tv-n.
Btw,idag är det fridaaay fridaaaay..hehe.Då blir det bilmöte med Pedram och de andra.Hoppas vi kan åka i Pedrams 240 :( Blir inte lika roligt annars men vi åker ändå..såklart!
Uppdaterar mera senare.
Pözz.

RANDOM BILD TILL INLÄGGET..MEN MEN DET ÄR ALLT JAG HAR ATT BJUDA PÅ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0