Gratisbio.se

lay down my pride

Tjenis penis!

Jag vet,jag vet...min uppdatering suger!Men jag har haft lite av en bloggtorka och inte riktigt haft ork att skirva.
Jag har börjat mitt nya träningschema och det går jätte bra,tror nog att jag kommer se resultat rätt så fort.
Har även börjar mitt nya matschema också,så att jag ska få i mig tillräckligt med mat. :)
Så idag var jag på gymmet och körde ett ganska hårt pass,sen så åt jag mellanmål där i deras mysiga soffa.

Imorgon ska jag och älsklingen ha picknick(stavning?) vid Näsbypark slott.Ska bli mys pys.
Det ska faktiskt bli ultra mysigt!
Nu ska jag chilla lite och kolla på Jims Värld,så jäkla roligt tv-program!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0