Gratisbio.se

red cherry

Tjenis penis ;)

Har precis vart i Centrum och hämtat ut 2 paket.Det ena innehöll lösögonfransar av äkta hår från Theextensionstore.com och det andra paketet innehöll en ny NeuLash för min är slut.
Annars har jag inte gjort så mycket idag.Älsklingen sov över igår så vi har slappat hela dagen.
Igår så var jag,Funkie,Pedram och Robin på American Car Show i Norrtälje,det var jätte kul och vi såg många snygga bilar.Vi kom väll hem runt 6 tiden.Sen klockan 8 så åkte jag,Pedram,Funkie,Emil,Robin och David till bilmöte i Kungenskurva,och efter vart det race.Pedram ställde upp i racet och vann,WHOOOP WHOOOP!
Nu ska jag äta middag och sen ska jag chilla i soffan.Idag är en vilodag så ingen träning för mig,bara promenader med Elsa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0