Gratisbio.se

the feel good drag

Godmorgon! :)

Vaknade nyss och nu sitter jag här och kom på att jag skulle tvätta klockan 07:00...!Men jag var så jäkla trött igår så att jag somnade utan att ställa klockan.Men men..så kan det gå,right?!
Idag ska jag nog åka till bilmöte med Pedram och dom andra.Om inte så vet jag inte riktigt.Älsklingen ska sova här i alla fall! :) Btw,har 2 blåmärken på benen som gör skit ont..vet inte ens hur dom kom dit??!!Jag kan inte minnas att jag har slagit i mitt ben.Fast jag får blåmärken jäkligt lätt!Förut var det ännu värre,då fick jag blåmärken bara jag nuddade något typ,aja.
Nu ska jag vänta på mamma som skulle komma hem och käka lunch med mig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0