Gratisbio.se

update jaoo!

Tjenis penis! ;)

Sorry sorry för ingen uppdateringen under helgen.I fredags så var jag,Pedram,Robin och Andy på bilmöte.Den här gången var det inte i Jakan utan på Ikea Barkarby parkeringen.Det var inte så jätte livat som vi hade hoppats på men bilar var det i alla fall.Efter det så drog vi tillbaka mot Täby och mötte upp David,Emil och Calle.Vi åkte till donken.Sen senare mot natten så var det ett stort race med jäkligt många bilar vid Täby Kyrkby. Dock han vi inte se något race för att det var för mycket bilar samt att polisen var lite här och där.Så då åkte alla hem,och Pedram sov hos mig.
I lördags var jag och Pedram på bio i Heron City och såg Poppes Pingviner med Jim Carrey,den var faktiskt rolig!
Sen åkte vi hem och hade mysigt och Pedram sov här igen. :) :) :)
Japp,det var min helg det!
Uppdaterar sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0