Gratisbio.se

you and me and the devil makes 3.

God morgon!

Jag har faktiskt vart vaken ...hela natten..,och är inte ett dugg trött.
Jag har vart ute med Elsa,käkat frulle och har hållt på att tvätta sedan klockan 7.
När man väl är uppe så blir man pigg. :) Speciellt när man får i sig lite frulle.
Men det är bra att sova,jag stannade uppe inatt för att kunna vända tillbaka på dygnet!
Ska snart ner i tvättstugan igen och sen ska jag upp och titta lite på tv.
Pratade lääänge med min barndomsvän som för övrigt är min bästa vän.Men vi har lixsom tappat kontakten till och från pga en massa saker som jag inte vill ta upp i bloggen.Vi har känt varandra sen vi var små bebisar och växt upp med att vara med varandra i princip varje dag och gått i samma skola från 6års till 9-an.
Vi pratar ofta men har inte setts på ett bra tag,så det är nog dax att ses snart?! :(
Här är en bild på mig och Laura från 2005,har så starka minnen från den bilden eftersom jag var så himla sjuk då och då vi tog kortet var både så ledsna pga min sjukdom.

Jag med blondt hår som ni kanske förstår.OCH URSÄKTA MIN FUCKING FULA FRISYR,MEN VI KOM PRECIS IN I CENTRUM EFTER ATT VART UTE I OVÄDER!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0