Gratisbio.se

your on fire

Jag är inte lite dålig på uppdatering -.- Men jag orkar inte skriva ibland,och sen har jag faktiskt annat att göra än att sitta vid datan(förlåt min älskade data). Just nu ska jag precis äta lite frulle sen ska jag ut och springa samt göra några magövningar. Jag diggar verkligen mitt nya mat-schema och tränings-schema,så tack gymmet! :)
Jag är absolut inte van vid att äta 5 gr om dagen så jag får lite ont i magen nu i början men det blir snart bättre.
Tar även matsmältnings tabletter så det blir nog skit bra.Känner verkligen hur mycker mer energi jag har fått bara under de senaste dagarna.
Uppdaterar lite senare.




Kommentarer
Postat av: Nilla

Hej Ida! Jag vill bara säga att jag älskar din blogg! Jag har också en fråga angående ditt nya mat och träningsschema.. Jag undrar hur många ggr i veckan du tränar? Har du någon/några vilodagar?

Ta hand om dig! Och jag är tacksam på svar!

Kram.

2011-07-15 @ 11:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0