Gratisbio.se

godmorgon och godnatt

Godnatt?Godmorgon?Eller vad ska man säga?!
Klockan är snart 5 och jag har inte gått och lagt mig ännu.Måste verkligen börja gå och lägga mig tidigare!!!
Ska gå upp extra tidigt imorgon,aa eller idag blir det,för att få tillbaka en bra rutin.
Jag har märkt att det börjar ljusare tidigare på morgonen nu än förut,ett vårtecken.
Jag vill ha vår och värme.Men jag har fortfrande ångest inför värmen eftersom att man då börjar klä sig i mindre/färre kläder,Och jag HATAR att visa upp min kropp.Blir bara äcklad!
Aja..skitsamma.Nu ska jag borsta mina tänder och försöka sova.

I BRIST PÅ BILDER SÅ SLÄNGER JAG UPP EN GAMMAL BILD ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0