Gratisbio.se

hello hello hello

Blir galen på min mobil!!!Mitt abonemang går ut den här månaden,så nu måste jag låsa upp min mobil innan jag kan ringa/smsa.Kan man göra det över telefon eller måste jag gå till The Phone House??!!
Har även sjukt ont i mina vader,går som en jäkla kratta.På jympan gjorde vi cirkelövningar,men jag glömde mina gympakläder så jag kunde bara göra 2 olika övningar eftersom jag hade på mig kort kjol -.-
Så jag gjorde vadpress typ 6-7 gr medans de andra gjorde vadpress typ 2 gr.
Det är bara lite träningsverk,men när jag får träningsverk i benen så låser sig alltid mina muskler så jag knappt kan gå...Men men,det går över! ^^)
Nu ska jag försöka skriva lite på mitt projektarbete.
Puss♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0