Gratisbio.se

lady in red

Hej hopp gummisnopp!

Har inte uppdaterat idag,I KNOW!
Idag har inte vart någon bra dag.Jag var på toppen humör imorse,men efter ett tag i skolan så vart det lite bråk.
Så när skolan var slut pallade jag inte gå hem,så jag satt kvar i skolan i typ 30 min.Sen gick jag och handlade och gick hem.Det blåste som fan,och jag hadde en kort kjol som självklart vägrade hålla sig nere.....!!
Men nu ÄR ALLT LÖST,Och förhoppningsvis fortsätter det så.♥ Du BETYDER
Nu sitter jag och glor på Lost,Helt värdelöst program alltså.Fattar nada..Lost gör mig verkligen Lost xD.
Man fattar ju aldrig..Är dom på ön på riktigt?Drömmer dom?Är dom egentligen döda?Är just dom speciellt utvalda att vara där?FATTAR NOLL!Dock har jag inte sett så många avsnitt,men ändå ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0