Gratisbio.se

natt inlägg

Har "glömt" att äta idag,vilket är jäkla skit dålig,Speciellt när jag verkligen försöker bli bättre och vill komma in på friskvägen!Måste även dricka mera vatten.Har ont i huvudet,det dunkar lixsom i ena sidan av huvudet vilket är obehagligt.Vill verkligen kunna äta normalt,leva normalt och ha ett allmänt normalt liv.Nu sitter jag här och kan inte sova alls.Är varken trött eller på humör att sova.Dricker juice för att få i mig lite vitaminer och annat som är i juice,tror jag?!Dricker kall Tropicana-summer berry juice,Smarrigt!

Vad ska man göra nu tro!?Blir väll att glo på nått skit program på tv.Det borde finnas en Ida-kanal,hehe!
En kanal där alla mina favorit program,filmer,dokumentären osv går.




Kommentarer
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

sv: vad roligt att du är med och tävlar! Vi utser en vinnare ikväll och startar även en ny omgång då för de som inte vann :)



Lycka till!

/smilinggirls

2011-03-14 @ 15:19:39
URL: http://smilinggirls.blogg.se/
Postat av: Yasmine

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer :)

Du kan även vara med och tävla om en länkning i dagens låt. Om du är med i båda så blir det större chans att vinna :)

2011-03-14 @ 18:23:45
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0