Gratisbio.se

red

Sorry för ingen uppdatering idag -.-  Har hjälpt mamma hela dagen.Vi har rensat en massa skit,lagt in tallrikar,glas osv i våra nya skåp,slängt soppor,fixat köket,fixat lite på ballkongen.Japp lite sånna saker har vi gjort.Låter kanske inte så mycket men det tog hela dagen.Sen käkade vi lite lax oxå,mamma åt med potatis och jag med grönsaker.Gick väll skapligt att få i sig det tycker jag.Fick ångest efter men eftersom mamma är här så döljer jag det ganska mycket.Hoppas att jag inte får en jätte ångest våg över mig ikväll.Har ångest nu med,men försöker få bort den genom att titta på ett roligt program.Kollar på 99 saker man måste göra innan man dör men Erik och Mackan.Dom är så jäkla sköna xD.Programet påminner om The Buried Life,så jag tror att deras idee kommer där ifrån.Nu ska jag ligga här och titta lite sen ska jag ut med Elsa.Puss.♥


I SEE DOUBLE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0