Gratisbio.se

99 red balloons.

Tjenis penis! ^^)

Jag skriver inte så många inlägg varje dag,men det kommer tillbaka sakta men säkert!Tänkte börja skriva åtminstonde 3 inlägg om dagen,eller fler om jag då har nått mer att skriva.
Sitter och dricker ett glas julmust och kollar på tv.Har ju nyss vart andra advent så jag vill få lite julkännsla. :D
Älskar julen!Tycker den är skit mysig och jag älskar att ge bort julklappar!Sitter länge och skiver och planerar mina julklappar till alla.Blir skit nöjd att se när dom andra blir så glada av mina julisar.Fast att få julklappar är inte helt fel det heller.I år önskar jag mig mest pengar ,men lite andra saker med som presentkort på Makeupstore,H&M,Ginatricot,smycken,hårprodukter,lösnaglar,nya sängklädet,skor och lite annat. ^_-
Höhö,det var en del ändå!

Vi var på bio igår ialf och såg Real steel som var bra.9 av 10 Toast!Haha,fy vad fånigt!.....
Sen efter drog vi hem till Pedram och satt där lite med hans familj. :) Sen drog vi till Arninge och träffade Emil,Jennie,Funkiee,Wilhelm,David,Erika och några till.Polisen kom dit då dom sladdade och Emil såg inte att dom körde in på parkeringen,så han kom emot dom med värsta farten.Så han blev stoppad,men fick som tur var bara en varning.Sen blev David också stoppad,haha!
Mjo,det var väll det jag hade att säga just nu.
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0