Gratisbio.se

we got the beat

Hej hopp gummisnopp!^_^

Jag kan inte sova! -.- Känner mig förkyld och har ont i huvudet.Bajs på det alltså,för jag vill faktiskt sova.
Och det gör inte det hela bättre att jag saknar min älskling som jag inte träffat sen i måndags.Men imorgon,då ska jag krama och pussa sönder honom!!!Eller nja,sönder kanske inet var det rätta ordet..hum?!Jajajja.,,what ever!xD

Imorgon(eller rättare sagt idag) så kommer mamma hem för att fixa lite i det nyrenoverade rummet.
Mamma är sjukskriven till början av nästa år för att hon har fått TBE.Hon blev jätte dålig och låg på sjukhus med kramper,yrsel,lågt blodtryck och en massa annat skit.Men nu mår hon bättre,vilket är bra!
Nu ska jag försöka sova(vilket säkert inte kommer gå!Höhöhö!)
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0