Gratisbio.se

This Means War

Hej hopp gummisnopp!

Sitter här vid datan med Elsa i knät, myspys! :) Har nästan precis käkat klart, idag blev det kyckling med tomatsås och grönsaker. Ska snart dra ut på en liten prommis med Elsa i "vår" vädret. Klockan är snart halv 9 och det är forfarande ljust, BIG LIKE!!! :D Hoppas det blir fint väder i helgen med. På fredag ska jag till läkaren för en hälsokontroll. Då blir det till att kötta in nålar i armen, damdamdaaamdaaaam. Hehe, nerrå det är inte så farligt. Är inte rädd för blodprov eller något sånt, så det kommer gå kanoners. Vet inte riktigt vad som händer i helgen, så jag får se vad den har att bjuda på. :D Längtar däremot till nästa helg då det är det första bilmötet. Det är HELT SJUKT hur många som har anmält sig, nästan 3000 pers. Det kommer bli grymt!!!!
Men men, nu ska jag kila ett tag.
Ciao! ;)

Har kommit på att jag har ett riktigt stort huvud, eller hur??!!
Kan ju vara för att min hjärna är så enorm..vem vet! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0