Gratisbio.se

tjenis penis

Hej hej hej hej! :D

Vet, har inte vart bra på att blogga som vanligt. Har vart hos min baby mycket och pluggat, samt andra saker. Just nu sitter jag och kolla på en massa makeup bloggar och makeup tutorials på Youtube. Är verkligen galen i smink typ, skulle vara jätte roligt att jobba som makeup artist. :) Imorgon är det fredag, eller idag egentligen eftersom klockan är över 00:00. Ikväll så jag mysa med älsklingen hemma hos mig. Vi ska kolla på film och bara softa. På lördag är det de första bilmötet, WHOOOP WHOOOOP!! Det är över 3000 pers som har anmält sig. Det börjar klockan 20:00 på Ikea Barkarby parkeringen, så har du ett vrålåk som du vill visa upp eller bara komma och titta på andras bilar och umgås, så kom dit!! Jag kommer åka med älsklingens Subaru. :)) Vi kanske ses där.
Nu ska jag kolla lite på näten och sedan sova.
Ciao!

Vill ni ha lite mer information om mötet så kika på Fb.
-------> http://www.facebook.com/#!/events/313031915405744/ <-------


Älsklingen Subba! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0