Gratisbio.se

Tonight We are young, So let's set the world on fire. We can burn brighter , than the sun.

Hejsan!

Haha, har inte bloggar på evigheter.Jag har haft en liten "Bloggpaus". Jag har inte orkar fokusera på att blogga om jag ska vara ärlig, dock känner man sig nästan lite skylldig när man inte bloggar då jag faktiskt har ett par läsare, och inte bara ett tioatal. Nu låter det som att jag är värsta "storbloggaren" som skryter om sina läsare, och så är verkligen inte fallet. Haha, han fan inte flera tusen..men upp till några hundra som mest. :)
Så jag antar att de fina läsare jag har, vill läsa min blogg och det jag skriver. Därför känner man sig lite skylldig om man inte ger läsarna något att läsa. Jag har även vart hos min älskling typ 80% av de senaste 2 veckorna. Jag har haft jätte jätte mysigt och gjort flera roliga saker. Imorgon är det fredag och då ska jag på bio med Pedram, Calle, Funkiee och Robin. Vi ska se den nya Battleship.

Härlig låt!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0