Gratisbio.se

dagens fail!

Har precis tvättat klart!Haha, asså jag har så sjukt mkt otur hela tiden.När jag hade tvättat sista maskinerna så gick jag ner igen för att ta ut tvätten.När jag kom ner i tvättstugan var det helt genom blött på golvet, och jag såg att maskinerna hade läckt vatten.Typiskt sånna saker som bara händer mig, så jag fick typ panik och började tok-torka med golvmoppen och handdukar.Det tog säkert 45 min för att få upp allt vatten.Jag var skit stressad hela tiden ialf någon skulle komma, hehe!Sen skrev jag en lapp och skyndade mig ut därifrån fort som fan.Haha,minen jag hade när jag såg vattnet måste ha vart priceless asså. xD Hoppas inte jag får skulden för det bara, jag kan ju inte rå för om maskinerna går sönder.(A)
Aja,nu ska jag ut med Elsa och sen ska jag plugga lite
Ciao!

Så det vart dagen fail,tummen upp för det!Höhö!
Btw,älskar dom här roliga cameffekterna min dator har. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0