Gratisbio.se

en kebabrulle, 2 kebabrullar. :3

Tjenis penis! :D
Sitter hos baby och kollar på när han spelar wow och lyssnar på Disney Musik..,haha!
Jag borde göra mina uppgifter innan jag lägger mig men min hjärna är typ som ett överkokt ägg..(bra jämförelse..!)
Jag blir helt mindfuckad av all Disney musik och av en massa andra saker.Aja..
Idag har jag vart hos älsklingen hela dagen när de andra var och jobbade.Men Robin var hemma från skolan, så vi lekte en massa.Haha vi rullade in oss i madrasser och lekte kebabrulle.Vi gömde oss även under sängen.
Mjo,det låter ju verkligen normalt... ^^).
Aja skriver mer sen.
Haha,fina bilder på oss som kebabrullar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0