Gratisbio.se

winter winds

Hej jag heter Ida och jag är dålig på att blogga! -.-
Jag har inte orkat faktiskt och sen har jag inte vart hos älsklingen med. Jag har även vart förkyld och sjuk gång på gång, är det nu igen! -.- Suck, mitt immunförsvar borde gå och gräva ner sig.
Aja..Kan säga vad jag gjort i helgen och lite så. Ifredags var jag,Pedram,Funkie,Calle,Lovisa,Emil,Jennie,Wilhelm och någon mer jag tyvärr inte minns namnet på och åkte pulka.Eller jag åkte inte eftersom jag är var sjuk.
Alltså vilken jävla mördarbacke det var!!Den var sjukt lång, brant och full med massa gupp samt att den var rätt så hal.Killarna höll ju typ på att dö i backen.Lilla pedram stukade sin tå. :( Hihi, han såg så söt ut när han haltade hem.
I lördags så var jag och älsklingen hemma hos hans farbror och firade hans födelsedag.Det var trevligt faktiskt.Vi tittade även på melodifestivalen.Dead By April var helt klart bäst!Hoppas dom tar hem hela skiten!
I söndags så var jag med älsklingen hela dagen och vi hade en chilldag. :) Älskar att mysa med min lilla fjärt.
I måndags skulle jag göra salsprov på ett ställe som ligger vid Slussen.Mamma hänkade på eftersom jag inte var så hype på vägen.Men vi hittade dit tillslut och jag gjorde provet.Man kan endast gå G på det provet, och jag fick rätt på alla frågor så jag fick G. ;) Det har fan gått bra för mig med mina uppgifter med.På första kursen som jag nu ska avsluta har jag gjort 7 uppgifter och jag har fått VG+,MVG,VG,VG,MVG,MVG och MVG.Det tycker faktiskt jag att man får känna sig lite stolt över. D:
Men men, nu ska jag försöka sova igen.Har försökt jätte länge med att somna men det är svårt när jag är sjuk,blir så varm och har ont i huvudet.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0