Gratisbio.se

I'm just having an allergic reaction to the universe.

Tjulululu! ^^)

Är skit trött men jag är för lat för att gå och lägga mig.Om man inte ens orkar sova,då är man lat!!! xD
Ikväll var Funkiee och Pedram här.Vi tittade på film.Höhö,vi hade faktiskt roligt.Funkiee facerapade min Fb.Han skrev hel tokiga saker till en massa folk i chattet,Så nu lär dom vara rädda för mig,Hahaha.
Har inte gjort så mycket idag faktiskt.Får fortfarande inte träna eller göra för ansträngande saker ännu.Har inte lika ont längre,men man ska tydligen ändå inte göra det.Jag har mest chillat och sjungt en massa.(om man ens säger sjungt?!)
Men just nu har jag inget roligt att skriva såååatttee..aa.Heiidoo typ. :P

Min fina <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0