Gratisbio.se

soldiers

Tjenis penis! :D

Godmorgon alla små fisar,hehe! ^^ Sitter och ska äta frulle i form av äggröra med kalkon och tomater, samt en massa vatten. Är sjukt taggat på att komma i form. Jag fick ju ett tränings schema och ett mat schema, men jag kände inte riktigt att motivationen fanns där. Men nu har jag verkligen motivation, speciellt när jag känner att jag gör det för att må bra och för att det är roligt, och inte för att jag måste. Jag mår så sjukt mycket bättre i mig själv nu. Jag förtjänar att må bra och även jag är värdefull. Många tror att anorexia endast handlar om mat och bantningar som går för långt, men det handlar om insidan. Det handlar om det psykiska, och man måste bli hel på insidan. Jag känner att jag är ett stort steg på vägen till att bli 100% hel. Klart att jag kan må dåligt ibland och ha dåliga dagar, men jag hanterar inte det med anorexia eller självskadandebeteende längre. Och det är just för att jag känner att jag förtjänar att må bra och att just jag förtjänar att vara lycklig. :) Ialf, jag vill börja med mitt tränings och mat schema nu. Jag siktar absolut inte efter att bli jätte smal eller att se ut som någon annan, utan jag vill bara bli lite mer fit och bli den Ida som jag vet att jag mår som bäst av.



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-29 @ 09:39:03
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej, såg på din blogg att du hade dessa örhängen från glitter, http://idaglida.blogg.se/category/fashion-4.html (stora guldhuvuden). Hade själv ett par liknande som jag tyvärr blivit av med så om du vill sälja dina köper jag dom gärna! Svara gärna på mail!



Annars fin blogg!



Mvh Sarah

2012-04-01 @ 09:46:18
Postat av: sarah

Hej igen,



Jag är som sagt väldigt intresserad av att köpa örhängena så kan tänka mig att ge ett bra pris för dom =)



Tacksam för svar, ha det fint!

2012-04-02 @ 19:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0