Gratisbio.se

we run the nigth

Hejhejhejhejhej..och lite mer hej! :D

Sitter i soffan och ska snart plugga lite.Jag och älsklingen var på hans jobb tidigare idag,eftersom dom hade "öppethus" och firade typ 40-års jubileum.Dom hade 70-tals tema, så som gick runt med hippie kläder.Smexigt värre...NOT! ^^) Sen efter det åkte vi en sväng till Täby C och vandrade runt lite och nu är jag hemma igen.
Senare ikväll ska jag åka till peddo och kolla på mellis(Melodifestivalen),jag sätter typ alltid små förkortningar på allt. xD Hoppas att Dead By April vinner, då blir jag glad!Annars så bfhbjldolkjfkcjbnnhe...em ja..såatte.. VINN NU!

Hehe, försökte få med Elsa på bild.Gick ju sådär!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0