Gratisbio.se

awake and alive

Ojojojojoj, har inte skrivit på länge. Jag suger på att blogga, i know! Fattar inte hur alla "storbloggare" orkar blogga hela tiden. Fast om jag fick pengar för det så skulle jag också blogga. ;) Så give me some pengar(Fin Svengelska ) För övrigt, så sitter jag och pluggar Psykologi. Jag har läxor och prov tills på tisdag, så jag måste sätta lite fart nu. Det kommer bli mycket plugg i helgen. -.- Det är rätt så kul, men det jobbiga är att sätta igång och att verkligen börja plugga. Aja, det blir säkert bra. Jag har ju fått högsta betyg på alla mina kurser hitills, förutom en.(För att skryta lite, för ibland får man det haha.) ^^) Men jag ska nog inte bara plugga i helgen, utan det blir väll lite annat med. Men nu ska jag chilla lite och sedan plugga, plugga och plugga. :3

Skriver mera snart, ville bara visa att jag inte är död, hehe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0