Gratisbio.se

inspirerad av http://technicolor.blogg.se/ ! så här e 50 sanningar om mej

1. Jag tycker att Kissies blogg är som baksidan på ett mjölkpaket, full med onödig information men man läser ändå.
2. Jag är mörkrädd.
3. Mina föräldrar är skilda.
4. Jag älskar att sjunga.
5. Utan min pojkvän skulle ja inte vilja leva.
6. Jag tycker att rökare INTE borde få röka på offentliga platser, de vill säga där de finns många som inte röker.
7. Jag har haft sex på skoltoaletten ^^.
8. Jag har svårt att slänga gamla saker.
9. Jag tror på spöken.
10. Jag dricker inte alkohol.
11. Jag har haft sex i skogen, haha.
12. Jag blir lätt sjuk.
13. Jag sjunger i duschen,riktigt högt. 
14. Jag röker inte.
15. Otrohet gör mej så jävla förbannad.
16. Skämtar OFTA om sex.
17. Jag svär skit mycket ^^.
18. Jag har anorexia.
19. Jag är sjukt intresserad av smink.
20. Tycker falska människor är patetiska.
21. Om jag sover med fötterna utanför tecken, får ja kännslan av att nån kommer ta tag i dom.
22. Tycker att alla borde få vara som dom vill, utan att andra ska påpeka det.
23. Jag är avensjuk på sjukt snygga människor.
24. Jag har skurit mej.
25. Jag pratar bäbis språk med min hund.
26. Jag gråter välldigt lätt .
27. Jag har en läderpiska.
28. Jag drömmer ofta att min lillebror blir mördad.
29. Jag gillar att hjälpa andra.
30. Jag har flera sexleksaker.
31. Jag shoppar FÖR mycket.
32. Jag hatar killar som playar.
33. Jag har svårt att sova på nätterna.
34. Jag vill tatuera mig.
35. Jag tycker att alla mördare borde få livstids fängelse, finns ingen förlåtelse när man tar en annas liv.
36. Jag är besatt av att mitt hår ska se bra ut.
37. Jag får ofta känslan av att folk stirrar på mig.
38. Jag skrattar åt typ allt.
39. Jag tycker att bögar är coola som vågar vara sig själva.
40. Jag skulle vilja hoppa fallskärm.
41. Jag skrattar när andra ramlar( på ett roligt sätt ^^).
42. Skönhets ideal borde utrotas, alla är vackra på sitt sätt.
43. Jag gillar muskelbilar.
44. Jag skulle vilja ha tusen önskningar.
45. Ibland är jag riktigt korkad.
46. Jag kommer ofta överäns med alla slags människor.
47. Jag har färgat håret över 100 gr.
48. Jag är ovanligt attraherad av min pojkväns rygg.
49. Jag älskar att dansa, gärna lite mer intimt.
50. Jag är rädd för spindlar.

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: Men tack så mycket vad glad jag blir!:)

2010-08-22 @ 09:32:36
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Cissi

tack :D

2010-08-22 @ 11:25:40
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0