Gratisbio.se

middag ikväll

Ska på middag idag med min pappa och min syrra.Vi ska till nån resturang inne i stan, vad den heter kommer jag inte ihåg...Men de är inte så konstigt med mitt jäkla fisk minne ^^. Är nervös för middagen eftersom ja har rätt så svårt att äta ute, ialf sån man som finns där. Sallad går bra och suchi, så ja hoppas dom har suchi där!!Sen ikväll ska älsklingen komma hit och sova här, ska bli nam nam ;D Men nu ska jag snart göra mej i ordning och så inför the middag...damdamdam...hehe.

BTW, kolla den här outfiten!En perfekt höst-outfit,LOVE IT!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Älska din blogg dirr! :)

2010-08-28 @ 17:08:37
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0