Gratisbio.se

suck -.-

Varför ska allt vara så komplicerat HELA TIDEN!!!??? Har börjat stressa upp mej skit mkt dom senaste dagarna, kan knappt sova eller bara ta det lungt.Tänker på en massa måsten ja måste göra hela tiden och på massa annat skit som stressar upp mej.Och skolan -.- är verkligen inte taggad för skolan det här året för min självkännsla har sjunkit nått så in i bomben mkt och ja känner mej verkligen inte nöjd med mej själv.Gämför mej med precis ALLA i hela skolan och känner mej fett deppad hela tiden.Måndagar och tisdagar är ganska chill för då är vi bara klassen och så, men ja går inte heltid i skolan utan går måndagar och tisdagar sen har ja individuella val 2 gr i veckan som börjar nästa vecka, och det har ja sån jävla ångest för eftersom ingen annan i min klass har det utan jag är själv med en massa andra klasser.Och ja är så jäkla osäker så de blir skit jobbigt att vara själv för det käns som att ALLA kommer typ tycka illa om mej eller tycka jag ser ful ut och stirra på mej..Suck ja måste verkligen träna upp mitt självförtroende och min självkännsla så ja kan börja göra saker utan att det ska kännas jobbigt och utan att få ångest. Men men ja får bita ihop och göra det bästa av saken och hoppas att ja slipper må dåligt HELA TIDEN. Ja vill bara sova tills nästa år typ, eller nja vill gärna vakna upp till julafton och få julklappar ^^





Kommentarer
Postat av: Chrisamal

Great site, keep up the good work!

2011-05-20 @ 15:33:12
URL: http://chrisamal.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0