Gratisbio.se

1 december

Tjenis penis ;)


Idag är det 1 December,fan va fort tiden går.Snart har jag jullov,YEES!Jag slutar redan den 19 December och börjar den 10 Januari.,Men vi ska ju till Egypten så vi kommer hem den 11 ;D  Idag har jag ju ingen skola som vanligt,så jag tog faktiskt en sovmorgon,vilket jag inte brukar göra eftersom jag har svårt att sova.Sen tog jag mej ut på en liten löp-tur i snön hehe som inte var så lyckat eftersom det är så halt.Men men ju sitter jag och äter en apelsin och väntar på mammi.
Hörs sen! XoXo


BTW,Fick även hem ett paket med olika kodisar idag som jag beställt från Kondonkungen.se!Så om du vill ha lite roligare kondomer,som kommer hem fort till dej.Beställ där ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0