Gratisbio.se

its not my day today

Har ingen bra dag idag asså...Har haft ont i magen hela natten och knappt sovit nått sen gick jag upp kl 7 för att jag skulle till tandläkaren.Hadde 2 hål,,ska få en skena att sova med under natten.Dumma jäkla anorexi hellvette..allt är ditt fel!!!!!!!Sen efter det drog jag till Täby C och skulle prova några nyårsklänningar.Såg så jävla ful ut i alla klänningar,slutade med att jag satt och grät i typ 20 min inne på H&M-S omklädningsrum och gick hem utan klänning.Den här dagen SUGER VERKLIGEN!!


BTW,HAR TAGIT HÅL I UPPER-ÖRAT,ALLTSÅ I BROSKET.SÅ NU HAR JAG 8 HÅL I ÖRAT.SKA TA 2 TILL ;)
HÄR ÄR EN BILD,MEN MAN SER TYP INGET ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0