Gratisbio.se

jävla fi** data!!!

Kunde inte uppdatera igår för att min data fick nått jäkla virus.Älsklingen kunde fixa det,med jag behövde formatera om datan så alla mina bilder och sånt försvann.-.- Hadde jätte många cam bilder där som jag inte har nån annanstan..men men vad ska man göra lixsom,,får väll ta nya!!Nu funkar ialf datan som tur är.
Idag var det julavslutning.Vi var typ 15 min i klassrummet och snackade lite och fick tillbaka våra nationella prov.Jag fick G och VG :) Så länge jag är godkänd är jag nöjd.Sen var vi i Aulan och lyssnade på Nv musik som hadde en liten konser.Nu ska jag slå in lite julklappar och ta en lång promissss med hunden.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0