Gratisbio.se

julafton

Har inte uppdaterat idag eftersom det var Julafton :) Har haft en mysig fast jobbig julafton.Har fått jätte mkt fina saker som jag visar imorgon.Hela dagen har vart bra förutom vid maten,min mamma tjatade som fan på att jag skulle äta så jag åt lite,typ en potatis,en kalkonkorv och lite macka...Det gick INTE BRA ALLS!Försökte verkligen,men ångesten bubblade i hela kroppen.Och jag har varken ätit kalkonkorv eller potatis på as länge som min mage reagerade as stark.Fick världens magknip,och mådde illa,Fick gå på toa typ 5678 gr...Pallar inte en till jul på måndag då vi firar med pappa.Men jag får göra det bästa av det.Men annars har julen vart bra och rolig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0