Gratisbio.se

svar till dej :)

Tänkte svara på en fråga från Johanna.

"Hur gör du med julmaten under julen?Äter du,sitter du med och är det jobbigt med jul för dej?Bara undrar för att för mej är det jätte jobbigt.Och vad säger din familj om det?Så jag undrar om du tycker lika Hälsningar Johanna :) "

SVAR:
Dom senaste åren har jag inte ätit julmaten.Jag får ångest bara att tänka på det.All den maten på samma ställe gör mej orolig.Ibland äter jag sallad eller likande ist eller så äter jag inte.Men jag sitter alltid med vid bordet.Önskade verkligen att jag med kunde känna dej gemenskapen alla känner vid julmaten,känner mej lite utanför då.Jag brukar oftast säga att jag har ont i magen eller att jag mår illa så att dom inte ska undra varför inte jag äter,men jag tror dom vet endå.Så ja,julen är skit jobbig.Har ångest för det redan nu,men jag hoppas att det blir ändring till nästa jul.Ha en bra jul :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0