Gratisbio.se

city

Godmorgon ;)


Har precis vaknat och ska snart göra mej i ordning.Kl 11:00 hämtar älsklingen mej och vi ska till stan för att shoppa julklappar och nytt löshår.Så jag uppdaterar nog inte så mkt under dagen eftersom jag inte har med mej datan hehe.

BTW,Beställde hem 2 böcker om Anorexi ifrån CDON.COM igår.Har redan 3 böcker men jag gillar böcker om anorexi,svårt att förklara varför men man känner igen sig så mkt så då känner jag mej inte lika ensam i sjukdomen.Sen när man läser alla konsikvenser och så får man en liten push att bli frisk.
Beställde dom här 2,En engelsk bok som heter Diary of an Anorexic girl,och en svensk som heter Varje dag har vi en liten tävling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0