Gratisbio.se

ÄR EN RUBRIK VERKLIGEN SÅ JÄ##A NÖDVÄNDIGT :)

Hejsan!

Sitter här och kollar på CSI just nu och fixar lite med min blogg.
Har bytt header som ni kanske ser och håller på att fixa ny bakgrund med.
Är så grymt irreterad på min profilbild..den har typ försvunnit. Eller ja kan ialf inte se den, kan ni?
Dagen har vart lite sådär, känner mej lite nere idag.
Är så trött på allt känns de som, anorexian, skolan, aa allt!
Jag kollade på bilder på datan då ja var jätte jätte smal, en bild då ja är på capio.
Känner mej så tjock då ja kollar på den bilden...även om ja vet att de inte är fint eller hälsosamt att väga 32 kilo som ja gorde då till min 1.70 långa kropp så kan ja inte motstå att vilja vara så igen..svårt att förklara.
Det låter helt sjuk när man tänker på det...men ja vet flera med anorexia som känner likadant.
Pratade med några andra som har samma sjukdom som sa att dom känner likadant, de käns ialf bra
Då vet ja att ja inte är helt ensam om att känna så.
Har även fått många fina komentarer på sistone, tackar för det. Är skit kul ;)

PUSS ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hehe, mm Winnerbäck är lovely =)



Ha en fortsatt bra dag!!

2010-02-19 @ 10:31:09
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: i d a

sv: tack så mkt! :D



jag ser din profilbild

2010-02-19 @ 15:09:33
URL: http://idaaaaaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0