Gratisbio.se

bad update, thats why..

Sorry för fett dålig uppdatering går.Hadde fullt upp.Först körde jag och älsklingen mina pappa och brorsa till Arlanda.Sen efter de så hämtade vi upp min mamma som fyllde år, och ja firade lite med henne och sådär.Sen senare på kvällen ca 22:00 åkta jag, mamma, älsk inte till Akuten me mitt jäkla FIT* öra.Vi fick vänta från ca 22:30 till ca 02:15, då vare min fucking tur -.- Läkaren stack in nån jäkla pinne i mitt öra som gorde as ont och sen spolade hon rent.Fick ialf veta var de va.Så nu har ja både Hörselgångs inflammation och infektion plus en svullen lymfkörtel.Nu ere bara att tugga smärtstillande och använda antibiotika droppar i örat! Lyckat!! Nooot....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0