Gratisbio.se

13 saker du kanske inte viste om mej

  1. Jag blundar när jag går in i ett mörkt rum, tänder sen tittar jag!Haha..skumt.
  2. Jag älskar fotmassage, När älsk sitter i soffan brukar mina fötter alltid komma smygandes upp i hans knä.
  3. Många tjejer tycker ibland att jag ser ut som en bitch, men när dom lär känna mej säger dom att jag är världens snällaste person.
  4. Jag har färgat håret över 200 gr.
  5. Jag har anorexia.
  6. jag älskar att sjunga, gick 6 år i musikskola och har en inspelningsstudio.
  7. Jag har världens spindelfobi.
  8. Jag har varit modell.
  9. Jag samlar på smycken.
  10. Jag hatar personer som trycker ner andra för att själva må bättre.
  11. Jag har inga ögonbryn, så jag målar mina själv.
  12. Jag gör ibland grisläten då jag skrattar haha.
  13. Jag har vänner som jag känt enda sen födseln.

 


Kommentarer
Postat av: lovisa

haha jag är också ett stort fan av fotmassage! kör på samma sak, så fort det är filmdags kommer fötterna sakta upp sen ska man dra på sitt bästa puppyeyes face! haha

2010-03-23 @ 18:33:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0