Gratisbio.se

äntligen-----

Hejsan!

Gahhh, sorry för typ hur pissig uppdatering som helst men min blogg har inte vart på min sida.
Jag har kunnat logga in på blogg.se men inte kunnat skriva några inlägg, Men nu ere fixat ;)
Har äntligen lov, så skönt!Bara chilla!
Har inte gort så spec mkt hitills, utan bara njutit av lovet hehe ;)
Men imorgon ere bio som gäller! ALICE IN WONDERLAND!3D!-HERONCITY!
Sen vettefan va som händer i helgen, men något brukar de alltid bli ;)

Btw, är grymt irreterad för att ja har som vita rutor runt allt i min meny, skulle vilja
att de var samma färg som bakgrundsfärgen i menyn.Nån som vet hur man gör?
Har typ testat alt! aja hoppas nån vet, isf skriiiiiiiv! ;)

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0