Gratisbio.se

Let me go

Kan inte sova. Var enda gång ja försöker så väcker du mej. Du lägger dej brevid och viskar i mitt öra, alla hemska tankar och sanningar. Du kan inte låta mej vara, inte ens för en sekund. Du är med mej hela tiden, viskar saker jag inte vill höra. Du säger åt mej vad jag ska göra, säga och hur jag ska bete mej. Du är som en mardröm. Ja hatar dej men ja kan endå inte leva utan dej. Du är en del av mej, du är den enda om förstår och du finns alltid där. Du trycker ner mej till botten och säger att de är där ja hör hemma, att ja inte är värd de andra är värda. Du håller mej i ett hjärngräpp och du vill inte släppa taget och ja vet inte om jag vill att du ska släppa taget. Om du försvinner vem ska ja då förlita mej på? Du är min bästa vän men mitt hat till dej kommer aldrig förvinna.


Kommentarer
Postat av: Mezza

hej

tack för kommentaren i minn blogg! Jättekul att du tycker om den :) Glad läsning såhär på morronen

kram!!!

2010-03-30 @ 09:36:16
URL: http://mezzasblogg.blogspot.com
Postat av: axelina

Hej!:D har du en invite till bloggsvar? för jag skulle vilja ha det, det skulle vara kul att testa. :) <3 kramar axelina.

2010-03-30 @ 16:31:18
URL: http://aaxelina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tja!

Har du varit på capio heldygns vård? Jag ska börja där nästa vecka. Vill verkligen inte men mamma tvingar mej. Hur är det där?, beskriv typ en vecka!

Kram :)

2010-04-01 @ 15:28:16
Postat av: Steffi

Fint sagt!

För mig funkar det alltid att ha iPoded och så koncentrerar jag mig på lyricsen, så slipper jag tänka på ana.

Kom ihåg sen också att ana aldrig riktigt varit din bästa vän utifrån. Bara i din fantasi.

Steffi

2010-04-02 @ 19:25:46
URL: http://stefanissecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0